گزارش عملکرد

مهمترین اقدامات انجام شده واحد مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه در سال ۱۳۹۸

الف) حوزه برنامه و بودجه

۱- تهیه و ارسال بودجه تفصیلی سال ۱۳۹۷ و پیگیری تا امضای نهایی

۲- تهیه و ارسال اصلاحیه بودجه تفصیلی ۱۳۹۷ دانشگاه و پیگیری تا امضای نهایی

۳- تهیه و ارسال موافقت‌نامه اعتبارات تملک دارایی­‌های سرمایه‌­ای با سازمان برنامه و بودجه استان و پیگیری تا امضای نهایی شامل:
​​​​​​​
  •      مبادله موافقت‌نامه طرح تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات و محوطه‌سازی و تاسیسات زیربنایی (ملی- استانی)
  •      مبادله موافقت‌نامه قانون متوازن

۴- ارسال مدارک بازنشستگان به وزارت علوم و پیگیری­‌های لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت ایشان

۵- تکمیل فرم­‌های بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ در سامانه https://budget۲.msrt.ir دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۶- تکمیل فرم‌های بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ دانشگاه اردکان در سامانه "جامع بودجه" https://budget.mporg.ir سازمان برنامه و بودجه کشور

۷- همکاری لازم در تکمیل فرم­‌های ارسالی وزارت عتف در خصوص پروژه‌­های فضاهای آموزشی و کمک آموزشی (۵۰ درصدی و خیری) با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌­های عمرانی دانشگاه و پیگیری‌های لازم از وزارت علوم

۸-  همکاری لازم در تکمیل فرم‌­های پروژه‌­های مدیریت سبز دانشگاه در سامانه مدیریت سبز با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و پیگیری­‌های لازم از وزارت علوم

۹- پیگیری­‌های لازم تا دریافت اعتبار ردیف‌های مدیریت سبز و پروژه‌های خیرساز

۱۰- رایزنی‌ها و پیگیری‌­های متعدد تا تخصیص ۱۰۰ درصد بودجه هزینه‌ای سال ۱۳۹۸

۱۱- همکاری لازم با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در تکمیل سامانه ملی کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور برای پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

۱۲- مکاتبات و پیگیری‌های لازم در زمینه جذب ردیف‌های اعتبارات متمرکز و متفرقه با وزارت عتف و سازمان امور دانشجویان

۱۳- شرکت در جلسات مدیران طرح، برنامه و بودجه منطقه ۶ کشور با محوریت موضوع بودجه‌ریزی مبتنی برعملکرد

۱۴- بررسی و پیگیری لازم در جهت تهیه سامانه مناسب بودجه­‌ریزی مبتنی بر عملکرد با شرکت­‌های بخش خصوصی

۱۵- اصلاح مراکز هزینه با توجه به تشکیلات دانشگاه، بازنویسی و اصلاح ردیف‌­های هزینه و ابلاغ به مدیریت امور مالی دانشگاه جهت اجرا

۱۶- پیگیری و نهایی شدن سند راهبردی ۵ ساله دانشگاه در جلسات هیأت امنا

۱۷- پیگیری و مداومت برای تعریف فعالیت اجرایی هر حوزه ذیل برنامه‌­های تدوین شده سند راهبردی

ب) حوزه تشکیلات و ساختار سازمانی

۱۸- بازنگری در تشکیلات سازمانی دانشگاه و نیز به‌روزرسانی تشکیلات در سامانه ملی مدیریت ساختار (کارمند ایران) و سامانه حس وزرات عتف

۱۹- بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پست‌های سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آن‌ها با توجه به سند راهبردی

۲۰- بررسی پیشنهادات دانشکده‌های مختلف جهت ایجاد گروه­‌های جدید آموزشی در ساختار تفصیلی پست­‌های سازمانی با توجه به مصوبات سند راهبردی

۲۱- برگزاری جلسات متعدد در رابطه با بررسی پیشنهادات جهت به‌روزرسانی ساختار پست­‌های سازمانی با هیأت رئیسه

 ج) حوزه آمار

۲۲- پاسخ‌گویی به مکاتبات و گزارشات آماری درخواستی استان و شهرستان

۲۳- جمع‌آوری، طبقه‌بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مورد نیاز دانشگاه

۲۴- پاسخ‌گویی به نیازهای آماری و اطلاعاتی واحدهای داخل و خارج از دانشگاه

د) حوزه تحول اداری

۲۵- مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیر‌هیأت علمی

۲۶- برگزاری حداقل ۴۰ ساعت دوره­‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان غیر هیأت علمی و صدور گواهی دوره­‌های آموزشی

۲۷- همکاری لازم با معاونت اداری و مالی در زمینه ارزشیابی عملکرد کارکنان در سال 97

۲۸- همکاری لازم با معاونت اداری و مالی در اجرای رتبه­‌بندی و ارتقای کارکنان غیر هیات علمی مشمول

۲۹- شرکت فعال در شوراها، کمیته‌ها و اظهار‌نظر پیرامون مسائل مربوط